20 Eylül 2013 Cuma

Partilere devam (doğum günü sevimli deniz canlıları konsepti)

Bu seferki partimiz fıstık bir kızın  sevimli deniz canlıları temalı doğumgünü partisi!! eylülün ilk günü olması nedeni ile açık hava bize biraz bol rüzgarlı şaka yaptı ama yinede, herşeye rağmen konsept ,konuklar, ortam, pasta ve ikramlar tek kelime ile muhteşemdi..Tüm süslemeleri kendi ellerimle yaptığım bu partinin fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum sizi(not:havanın aşırı rüzgarlı olması fotoları biraz bulanık çıkarttı ama yine de sizlere de güzel bir fikir olacaını düşünüyorum)

İyi seyirler....
















8 yorum:

Öznur dedi ki...

tek kelimeyle ba-yıl-dımmm !
o ne güzel bir mekan,
o ne hoş süslemeler,
o ne sevimli bir kız!

yeni yaşında mutluluklar Duru'ya :)

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

ÇOK HARİKA KONSEPTLER ELİNİZE SAĞLIK

bahar006 dedi ki...

Canım benim, ellerine sağlık, bu kadar büyük bir işin altından kalkabilmek bence takdire şayan:) Bu arada etiketleri hangi programda hazırladın, çok cici olmuşlar:)

elmastasarim dedi ki...

canım çok teşekkürederim adobe illustration programında hazırladım koca yaz eğitim aldım hafta için hergün adobe programları ile ilgili artı çokkk çalıştım ;))

elmastasarim dedi ki...

çokkk teşekkürederim ;))

elmastasarim dedi ki...

harika yorumunuz için teşekkürederim çokkk güzeldi herşey gerçekten ...

Unknown dedi ki...

Çok başarılısın Elmas'cığım ellerine sağlık.Sevgilerimle..

mm dedi ki...

Şimdiki çocuklar çok şanslı gerçekten, masal diyarı gibi olmuş orası. Elinize, emeğinize sağlık.:)

Yorum Gönder