6 Ocak 2014 Pazartesi

Sepet Sepet yumurta ;)

Bu sipariş gelince hem çok heycanlandım hem de ilk defa böyle bir ürün yapacağım için çok sevindim çok da tatlı oldu ;)

İlk önce ham sepetin içini altına elyaf doldurarak kapladım puantiyeli kumaş ile sonra sapını puantiyeli kurdela ile kaladım bide kalp oturttum içine puantiyeli keçeyi kalp kalıbı ile kesip kenarlarını el dikişi ile diktim içine elyaf doldurdum yine pofuduk görünsün diye ;) tüm bunları sepete silikon tabancam ile yapıştırdım ;) sonra kenarlara minik tülden kurdelalar yaptım hobi mağazasından aldığım minik mavi çiçekleri kurdelaların üzerine yapıştırdım.Yumurtaları puantiye yaptım tülle hepsini sardım illüstratör programında hazırladığım görselleri kesip hepsine birer kurdela ile bağladım sonuç ;))






nuç ;

2 yorum:

NOWACRAFT dedi ki...

Çok sevimli, çok şeker olmuş, ellerinize sağlık.

tarchinbyseden dedi ki...

Cok seker gercekten benek olasim geldi

Yorum Gönder