8 Eylül 2012 Cumartesi

panolar...panolar...panolar...:))











6 yorum:

Mehtap Kaya dedi ki...

En sondaki çiçek desenli kenarında dantel olanları çok beğendim teşekkürler.Sevgilerimle..

ELMAS dedi ki...

teşekkürler Mehtap ablacım ben de onu çok beğendim bi benzerinden evimin mutfağına da iki adet yapmamı istedi eşim :))

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

Ben kediciyim o yüzden favorim en Üstteki :))
Buarada hepsi çok çok güzeller ellerinize saglık
Defnevederin.blogspot.com

ELMAS dedi ki...

kardeşim ve kedisine yaptım bu panoyu ben de :) kedinin aynısından bizde de var bir tane... beğendiğinize çok sevindim Duygu hanım:)))

tarchin dedi ki...

ama ben hepsini beğendim ;)

ELMAS dedi ki...

çok teşekkürederim tarchin ;)senin beğenmen benim için çok önemli...sevgilerimle ...

Yorum Gönder