14 Aralık 2012 Cuma

country düşünce vintage country arası sonuç:)))


Bu dikiş kutusuna başlamadan önce yeşil yağlı boya eskitmeli bir obje fikri vardı kafamda yeşile boyadım (kış modundayız yaa) ,sonra içim karardı üzerini krem ile az kahverengi karıştırdım ama ilk önce kenarlara ve bazı yerlere bolca mum sürdüm 4 kat falan krem boyadım sonra bulaşık teli ile kazıdım arkasından doğal süngere yağlıboya aldım yer yer yağlı boya eskittim içini yeşil bıraktım sonra üzerindeki objeler için tek bir resim yerine farklı farklı şeyleri birleştirdim dantelsiz olmaz  dedim eee nede olsa dikiş kutusu ;) en son özenle dikiş malzemelerimi de yerleştirdim ve sonuç...




7 yorum:

meralhobiart dedi ki...

Ben çok beğendim ellerinize sağlık, güzel dikişleriniz olsun...

Unknown dedi ki...

Elmas'cığım yaptığın her iş elinden çok güzel çıkıyor ellerine sağlık çok beğendim güle güle kullan.Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

cok hoş olmuş :)

AslıASLI dedi ki...

İlham verici romantik bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık :)

Nalan Ünal dedi ki...

Kesinlikle çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

bahar006 dedi ki...

Canım çok zarif olmuş, ellerine sağlık:)

pembemavi dedi ki...

renk ne kadar güzel olmuş öyle... süslemelerede bayıldım. sevgiler..

Yorum Gönder