6 Şubat 2013 Çarşamba

hayalimdeki evler galvanizimde :)

Bugün sizlerle galvaniz boyama çalışmamı paylaşmak istiyorum...Ham galvanizi  önce sirkeli pamuk ile bir güzel bastıra bastıra sildim (bu boyanın daha iyi tutunmasını sağlıyormuş)pudra rengine 5-6 kat  boyadım sonrada bir zamanlar İzmir'den aldığım bu çok şirin peçete ile süsledim(peçeteyi objenin üzerine koyduktan sonra sıvı su bazlı verniği kuru fırçaya alıp üzerinden dikkatlice yapıştırıyorum sert davranmayın peçete tek kat kaldığı için çok narin ;) ) sprey vernikle tamamladım...
Sevgiyle kalın...


4 yorum:

NOWACRAFT dedi ki...

Çok sevimli görünüyorlar, ellerinize sağlık.

bahar006 dedi ki...

Elmascım bayıldım, ellerine sağlık, çok güzel bi çalışma olmuş. Yalnız bi yere takıldım, dekupaj tutkalı yerine vernikle mi yapıştırıyosuni peçeteleri?

Unknown dedi ki...

Elmascığım peçetei çok beğendim,çok sevimli olmuş.Bahar gibi bende merak ettim neden peçeteyi vernikle yapıştırıyorsun bunu bilmiyordum.Sevgilerimle..

Tuğçe dedi ki...

Çok güzel olmuş. Peçeteniz de bir harika. Tam da duracağı yeri bulmuş bence. Ellerinize, emeğinize sağlık. Sevgiler,

Yorum Gönder