15 Nisan 2013 Pazartesi

Tüm bu Ciciler Alaçatı Demlik Cafe'nin misafirleri için yapıldı ;)

Evet bir kaç haftadır hummalı bir çalışma ile kendi ev atölyemde bu cicileri üretmekle meşguldüm Çeşme Alaçatı hayallerimin tatil kasabası şimdi benim el emeği ürünlerime ev sahipliği yapıyor Demlik Cafe'nin tatlı sahibesi Ayşegül hanım ve eşi Ferhat bey sağolsunlar mükemmel organik köy kahvaltılarının yanı sıra misafirlerine bu güzellikleri de sunuyorlar.Ankara'dan,İstanbul'dan, İzmir'den sürekli müdavimleri olan   Cafe'ye yolunuz düşerse mutlaka uğrayın demlik böreğinin tadına bakın  derim ben...
  sevgilerimle...
































13 yorum:

Adsız dedi ki...

Her biri ayrı ayrı mükemmel olmuş.Bunların ne kadar emeklerle yapıldığını sadece elini bu işe atanlar bilir.Alaçatı'yı oranın havasını,renklerini çok seviyorum.Tekrar tekrar ellerine sağlık Sevgiler.

LaSangria dedi ki...

çalışmalarınıza hayranım :) ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel, tertemiz çalışmalar. Ellerinize sağlık. Ayrıca Kendin Yap dergisindeki röportaj ve proje de çok güzel, tebrik ederim.

mysweetdiary dedi ki...

Hepsi birbirinden harika çalışmalar..elleriniz dert görmesin..sevgiler

elmastasarim dedi ki...

evet kesinlikle ev savaş alanına döndü bir süre :)))boya savaşlarıııı ;)) çok teşekkürederim güzel yorumun için sevgiler...

elmastasarim dedi ki...

çokkk teşekkürederimmm yorumlarınız benim için çok çok değerli çok mutlu oluyorum sevgilerimle...

elmastasarim dedi ki...

çokk teşekkürederim dergi benim için çok güzel bir hatıra olarak kalacak gelecek yıllarda... çalışmalarım için söylediğiniz güzel yorumunuz için çok teşekkürederim...;)

elmastasarim dedi ki...

çokk teşekkürederim sevgilerimle...

bahar006 dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık, en çok şunu beğendim bile diyemiyorum, hepsine bayıldım:)

elmastasarim dedi ki...

ayyy çok teşekkürederim tatlım benim yaparken yoruldum baya ama motor takmış gibi değdi emeklerime ;)

Marifetli Cadı dedi ki...

waaayyy şimdi onları gidip yerinde de görmek var dimiii? hepsi birbirinden harika olmuş, ellerine sağlık arkadaşım...

elmastasarim dedi ki...

walla canım benim süper bir mekan zaten acayipp doğal yolun İzmire düşerse mutlaka Alaçatıya ve Demlik cafeye gitmeni tavsiye ederim...çok saol arkadaşım güzel dileklerin için

bademlebuduk dedi ki...

çok tatlı ahşaplara bayılırım

Yorum Gönder