10 Temmuz 2012 Salı

Bu blogu açma sebebim,hayatımın amacı ...

    8 yıllık bankacılık kariyerinden sonra bu dünyaya bir defa geldiğimizin farkına varıp, radikal bir karar ile işi bırakarak nacizane hayatımda beni 'mutlu' eden hobilerime tam anlamı ile dalma fırsatını yakaladım...
    Amatör fotoğrafçılık ile başlayan ve hala devam eden maceram şuanda gelecekteki işim olarak gördüğüm ahşap olan herşey ile ilgilenme ve onları kendi zevkime göre tasarımlama, ortaya benim tasarımım olan bir ürün çıkarma mutluluğu ile devam etmektedir.
    Bence çevremizde gözümüze hoş görünen, sadece baktığımız değil aynı zamanda gördüğümüz, yaşamımıza zevk katan objeler hayattan aldığımız tadı kat kat daha fazlalaştırıyor
    Bu bloğu açma sebebim;gördüklerimi,size iyi fikirler verecek resim ve fotoğrafları  ve kendi tasarımlarımı sizler ile paylaşmak istemem ayrıca sizin de sayfamda hayatımıza güzellik katan dekoratif objeleri paylaşmanızı istememdir.
    Bu blog benim yol haritam olacak ve hayalimdeki benim mutlu küçük dükkanımı açtığımda en büyük yardımcım olacak buna inanıyorum...
    Yeni dekopaj resimleri ile buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın...
  

0 yorum:

Yorum Gönder