12 Temmuz 2012 Perşembe

Size yazlık evimdeki yatak başlığımı nasıl yaptığımı anlatmak istiyorum



Yazlık yatağımın başlığı yoktu bende istediğim ölçüleri alarak sanayideki  ustama düz akçaağaç renginde bir başlık yaptırdım monte ettirdim daha sonra ölçüleri aldım ve 20*20 kare ince mdf kestirdim 14 adet. Kumaşçıdan bu parça kumaşı buldum kumaşları kare şekilde 23*23 kestim ,hobi malzemelEri satan yerden içini doldurmak için elyaf aldım sonra bu kumaşları ilk önce üç tarafından ahşaba koltuk zımba tabancası ile zımbaladım içini bir miktar elyaf doldurarak kalan tarafı da zımbaladım bu şekilde 14 adet arkası ahşap yastığım oldu sıcak silikon tabancası ile yatak başlığıma hepsini sıralı bir şekilde bir güzel yapıştırdım ve işte sonuç...(fotoğraflar cep telefonu ile çekildiği için çok net değil )

4 yorum:

bahar006 dedi ki...

Çok hoş projelerin var Elmascım, seni ve blogunu keşfettiğim için de çok mutluyum, ellerine sağlık:)

elmastasarim dedi ki...

seninde güzel yorumların için yüreğine sağlık Baharcım blogumun ilk takipçisi olarak benim için çokkkk özelsin!! teşekkür ediyorum desteklerin için...

bahar006 dedi ki...

Hepimiz böyle başlamadık mı, lafı bile olmaz, ben zevk alıyorum, asıl ben teşekkür ederim bu güzel yayınalr için:)

LaSangria dedi ki...

Ellerinize sağlık harika olmuş! benim de yatak başlığım yok, aklıma düşürdünüz şimdi :)

Yorum Gönder