31 Aralık 2013 Salı

yeni yıla saatler kala sofranıza şıklık katacak bir DIY projesi ;)

Bir pasta standı,sokaktan topladığım çam ağacı yaprakları, yine sokaktan topladığım dağ muşmulası biraz kozalak,bir mum ile sizde harika bir yeniyıl sofrası süsleyebilirsiniz.


Aynı boyutlarda kestiğim çam ağacı yapraklarını pasta standıma silikon ile sıra sıra yapıştırdım (silikon inşallah sonra çıkar :)) ) sonra üzerine çul kesip bağladıım beyaz mumumu yerleştirdim ve kenarlarına biraz önceden sprey boya ile boyadıım kayınpederimin arkadaşına dağ köyünden getirttii kozalakları sıraladım aralara minik parıltılı yılbaşı toplarını da iliştiriverdim işte harika bir yılbaşı şamdanı kesinlikle yapımı çok pratik ve görüntüsü de muhteşem :))


Haaa unutmadan bir de salondaki orta sehbamın üzerinde daha önce İKEA dan aldığım ahşap çanağın içine de kalan kozalakları serpiştirip üzerine biraz kar spreyi iki tane de mum iliştirdim süper bir alternatif daha oldu ;)

sevgiler...




1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok doğal,çok güzel olmuş Elmascığım ellerine sağlık.Mutlu yıllar.Sevgilerimle..

Yorum Gönder