30 Aralık 2013 Pazartesi

yılbaşında hediyelerinizi paketleme alternatifleri ...

Yılbası hediyelerinizi aldınız fakat benim gibi son ana kalıp paketleyemediyseniz hala ve hediyelerinizin paketlerinin handmade olmasını istiyorsanız eminim  bu fotograflar size çok güzel fikirler verecek ;)


İsterseniz ponponlar yapıp üzerine iliştiriverin,yada kendiniz üzerine biseyler çizin,bi parktan geçerken kopardıgınız çam agacının dalları da olabilir üzerine baglayacagınız süs... ya da keçe veya bir parça kumas  ...ne yaparsanız yapın kendi yaptıgınız bence en tatlısı ;)










4 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte geçireceğin sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli yıllar dilerim Elmas'cığım.Paylaşımın çok güzel teşekkürler..

GÜLEV DAMGALI dedi ki...

Güzel fikir gerçekten. Yarın yapmam lazım. Özellikle üzerinde kurdele varmış gibi çizilene bayıldım.Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
MUTLU YILLAR :)

elmastasarim dedi ki...

çokk çokk teşekkürederim Mehtap ablacım senin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum sevdiklerinle sağlıkla huzurla geçireceğin yeni bir yıl diliyorum ...sevgiler...

elmastasarim dedi ki...

Çok teşekkürler evet fikirler süper bana da ilham kaynağı oldu sevgiler Gülev hanım...İyi yıllar..

Yorum Gönder